מבנה תעשייה להשכרה במישור אדומים

מבנה תעשייה קלאסי להשכרה במעלה אדומים

להשכרה מבנה תעשייה עצמאי בשטח נרחב של כ-1,100 מ"ר, ממוקם על קרקע של 2 דונם, מהווה הזדמנות ייחודית לעסקים המחפשים מרחב גדול ומתקנים מתקדמים. המבנה כולל גלריית משרדים מסודרים, מעוצבים בקפידה ומאובזרים בכל הנדרש לפעילות יעילה ונוחה.

המבנה מתאים למגוון רחב של פעילויות תעשייתיות ובפרט לאחסנה בזכות גובה התקרה של 6 מ', המאפשר אחסון אופטימלי. חצר גדולה ונגישה מסביב למבנה מספקת אפשרות לתנועה חופשית של רכבים ומשאיות, וכן מקום להעמסה ופריקה בנוחות וביעילות.

המבנה נמצא במיקום אסטרטגי, קרוב לצירי תחבורה מרכזיים ולשטחי תעשייה ומסחר, מה שמבטיח נגישות מעולה לעובדים וללקוחות כאחד. כניסה מיידית למבנה מאפשרת התחלה מהירה של פעילות ללא צורך בהשקעות זמן ומשאבים בשיפוצים או התאמות.

לסיכום, המבנה הוא אופציה טובה לעסקים שמחפשים מבנה תעשייתי להשכרה במישור אדומים.

התמונה להמחשה

מבנה תעשייה להשכרה במישור אדומים

04/06/2023

איזור הנכס: מרכז

55 ₪ למ"ר

1,100 מ"ר

גיל

רוצים לקבל עוד פרטים בנוגע לנכס?

השאירו לי פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

נכסים דומים שיכולים לעניין אותך

מבנה תעשייה להשכרה בקיבוץ 15,000 מ"ר

מבנה תעשייה להשכרה בקיבוץ בעוטף עזה

מבנה תעשייה – מחסן להשכרה בלוד 3,100 מ"ר

מחסן לוגיסטי להשכרה בצריפין

מחסן להשכרה בבקעת הירדן החל מ 5,000 מ"ר

מחסן לוגיסטי ענק בגודל של כ-7,400 מ"ר להשכרה ביבנה

מבנה תעשייה 5,000 מ"ר להשכרה בבית שמש

מחסן לוגיסטי להשכרה ליד קרית גת

טיפים לבחירת מבנה תעשייה להשכרה במישור אדומים

מציאת מבנה תעשייה להשכרה במישור אדומים, שיתאים בול לצרכים שלכם, עשוייה להיות משימה מורכבת למדי. עם זאת, הטיפים שלפניכם יכולים להפוך את התהליך לפשוט מעט יותר, ובוודאי לתהליך חכם ונכון יותר.

1# הגדרת הצרכים שלכם

לפני שתתחילו לחפש מבני תעשייה להשכרה במישור אדומים, חשוב לעצור ולהבין לעומק מה אתם צריכים. בשלב זה כדאי להגדיר את גודל המבנה ואת סוג הפעילות, למשל. ככל שתדייקו בהגדרת הצרכים שלכם, כך תפעלו בצורה ממוקדת הרבה יותר, ותמצאו מבנה אשר מתאים לצרכים שלכם באמת.

2# מיקום גיאוגרפי – נגישות תחבורתית

אחד הפרמטרים המרכזיים שיש לתת עליו את הדעת, הוא המיקום הגיאוגרפי של המבנה שלכם. זוהי נקודה חשובה משום שיש לה השפעה על נוחות הגישה של העובדים והלקוחות, ולכן, כאשר אתם מחפשים מבנה תעשייה להשכרה במישור אדומים, כדאי לאתר מבנה שנמצא בסמיכות לכביש מהיר ולתחבורה הציבורית.

3# אל תוותרו על ביקור בנכס

בזמן החיפושים אתם עשויים להיתקל בתמונות יפות ותיאורים נפלאים, אבל זכרו כי אלה עשויים להטעות ואף להסתיר פגמים וליקויים אפשריים. הקפידו לבקר במקום, בחנו היטב כל פינה ואל תהססו לשאול שאלות. כך תוכלו לזהות בעיות פוטנציאליות ולדעת בדיוק מה מצבו של הנכס.

4# התאמה למציאות

היו גמישים במחשבה שלכם, וזכרו כי לעתים ייתכנו מקרים בהם תידרשו לבצע תיקונים ושינויים קלים במטרה להתאים את המבנה לצרכים הייחודיים שלהם. כדאי לקחת זאת בחשבון עוד בשלב החיפושים, שכן גם מבנה תעשייה שנראה לכאורה שאיננו מושלם עשוי להפוך לפתרון המדויק עם כמה התאמות קטנות.

צאו לדרך

כעת, עם הידע והטיפים הנכונים בידכם, הגיע הזמן לצאת למסע החיפושים. עם מומחה בתחום זו עשויה להיות משימה קצת יותר פשוטה, ובהחלט הרבה יותר ממוקדת. כך יהיה מי שיעזור לכם לנווט לכל אורך הדרך, לאתר את המבנים האידיאליים עבורכם ולקבל את כל המידע הדרוש לצורך קבלת החלטה מושכלת ונכונה.

אם אתם מחפשים עבור העסק שלכם מבנה תעשייה להשכרה במעלה אדומים, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם במציאת המענה מושלם עבור הצרכים שלכם.

​מאמרים בנושא מבני תעשיה, מחסני תעשיה ונדל"ן מסחרי

מחפשים את המקום המדויק לעסק?

עזרתי לאינספור עסקים למצוא מחסנים לוגיסטים ומבני תעשייה, במקומות המבוקשים בישראל.
אשמח לעזור גם לכם.