4 דרכים לחסוך בהוצאות החודשיות של המרלו"ג שלך

איך לחסוך בהוצאות של המרלוג

תוכן עניינים

המרכז הלוגיסטי הוא לב ליבו של הארגון, אבל אם נודה באמת, מדובר בלב יקר למדי. הוא מלווה בהוצאות רבות, וכל מה שחשוב לכם לעשות זה למצוא דרך יעילה לצמצם אותן. הבשורה הטובה היא שזה בהחלט אפשרי, והנה ארבעה פתרונות שיכולים לעזור לכם לצמצם עלויות ולהגדיל את הרווח הנקי.

1 – תהליכי אוטומציה חוסכים זמן וכסף

לפני הכל, בואו נתמקד בתהליכי העבודה במרלו"ג שלכם, ובדרך נהדרת לייעל אותם. את הדרך הזו אפשר לתאר ב-2 מילים פשוטות: מחסן אוטומטי. מאחורי המילים האלו מסתתר עולם שלם של טכנולוגיות מתקדמות ופתרונות ייחודיים למחסנים, מהסוג שחוסך עבודה ידנית, מצמצם טעויות ומפחית עלויות. 

אז מה זה אומר, תכל'ס? במקום לשלוח אנשי צוות שיחפשו פריטים או מוצרים ברחבי המחסן, ניתן לשלב בפעילות שלכם מערכת ניהול מלאי חדשנית. היא תחסוך לכם צוות וכוח אדם. על ידי צמצום הטעויות הפונציאליות תוכלו גם להקטין את העלויות הנלוות להשלמת הזמנות ללקוחות, או לטיפול בהחזרים ובתלונות.

מחסן אוטומטי - העתיד כבר כאן

2 – מערכת סולארית מפחיתה עלויות

אנחנו חיים בעידן שבו המודעות להגנה על הסביבה גבוהה במיוחד, וחשוב לנו לצמצם את צריכת האנרגיה וכמובן, גם את העלויות! מערכת סולארית מסחרית היא פתרון נהדר שמספק מענה בדיוק לצורך זה. היא מאפשרת לכם לייצר חשמל בעצמכם, בלי לחכות לחשבון של חברת החשמל.

אז נכון, ההתקנה עצמה איננה זולה, אבל בטווח הארוך מדובר בחיסכון של ממש. שימו לב שזהו כלי נהדר שמפחית את העלויות שלכם, ובאותה הזדמנות גם משפיע לחיוב על הסביבה כולה. כולם מרוויחים!

3 – ניהול חכם של המלאי

ניהול מלאי הוא נושא קריטי, עם השלכות כלכליות לא מבוטלות. הרי אחסון של מלאי עודף דורש שטחי אחסון בהתאם, ועלויות נוספות הכרוכות בתחזוקת הפריטים הללו. מנגד, מערכת מתוחכמת של ניהול מלאי יכולה להפחית משמעותית את הצורך שלכם בשטחי אחסון, ולייעל את תהליך העבודה כולו. 

במילים אחרות, במקום להשכיר מרלו"ג גדול ומורכב עם כמות אדירה של סחורה שאין בה צורך אמיתי, השתמשו במערכות יעילות שיאפשרו לכם לשלוט במלאי הקיים. לאורך זמן, זו דרך נהדרת לחסוך כסף, ולא מעט ממנו.

4 – תכנון מדויק של זמני ההפצה

מרכזי הפצה גדולים יכולים לקבוע את לוח הזמנים האידיאלי מבחינתם, באופן שיאפשר הפצה של הזמנות וסחורה למוקדים מוגדרים מראש, בזמנים קבועים מראש. אין ספק שמדובר בצעד יעיל וכלכלי, שכן הוא מצמצם שעות עבודה ואת חלונות הזמן בהם רכבי החברה נמצאים על הכביש. תכנון חכם יאפשר תזמון מדויק מאוד ויבטיח עבודה יעילה הרבה יותר. 

אולי יעניין אתכם גם – מחיר השכרת מחסן – מעודכן ל-2024!

חוסכים ומתייעלים

חשוב לזכור כי הצעדים שהצענו כאן משרתים שתי מטרות חשובות ומקבילות. מצד אחד, השיטות הללו יכולות לחסוך לכם לא מעט כסף וטעויות אנוש (שגם הן עלולות להיות יקרות). מצד שני, הן תורמות לעבודה כולה ומשפרות את היעילות. בין אם המרלו"ג שלכם פעיל ובין אם אתם מחפשים מרכז לוגיסטי חדש שיתאים לצרכים שלכם, אלה בדיוק הפרטים שכדאי לקחת בחשבון. 

שתף את הכתבה:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הלקוחות שלנו :

צריכים עזרה במציאת נדל"ן מסחרי?

השאירו לי פרטים ואעזור לכם למצוא את הנכס שאתם מחפשים.

​מאמרים באותו נושא

תוכן עניינים

ניווט מהיר לנכסים המובילים שלנו

מבחר ענק של מבני תעשייה מגרשים ומחסנים לוגיסטיים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם