מבנה תעשייה להשכרה קרית מלאכי

מבנה תעשייתי להשכרה בקרית מלאכי

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים להשכרה בקרית מלאכי מבנה תעשייה, מחסן או שטח מסחרי, הגעתם למקום הנכון! חברת גיל י.לוי מתמחה באיתור ושיווק של מבני תעשייה להשכרה בקרית מלאכי המותאמים במדויק לצרכיו של כל לקוח. לאנשי המקצוע שלנו ניסיון רב שנים בהתאמת מבנים ושטחים לצרכיהם של לקוחות ממגזרים שונים, ונשמח להעניק גם לכם ליווי על שנמצא ביחד את הנכס המושלם.

ליצירת קשר לחצו כאן 03-6835365

לבחון את הנכס מכל הכיוונים

מציאת מבנה תעשייה להשכרה קרית מלאכי מצריכה בדיקות רבות, הן ברמה המשפטית, הן ברמה הכלכלית וכמובן גם ברמה התפעולית. לכן, יש לבצע את הבדיקות עם מי שמבין את התחום היטב ומכיר מצוין את ההבדלים והאפשרויות מבחינת גדלי המבנים, הגדרות התפעול שלהם, עלויות השכירות והארנונה והעלויות הנוספות, החלוקות הפנימיות ועוד. מאגר הנכסים הנרחב שמציעה חברתנו מאפשר לכל לקוח לאתר את הנכס האידיאלי עבורו, המותאם לפעילותו בין אם מדובר במחסן, מרלו"ג, מפעל וכן הלאה.

לאורך השנים האחרונות גובר מאוד הביקוש עבור מבני תעשייה ושטחי מסחר להשכרה בקרית מלאכי, אשר בעבר נחשבה לעיר דרומית רדומה. ואולם, העיר עוברת התפתחות מואצת מכל הבחינות, כאשר היא עדיין שומרת על מחירים יחסית נמוכים, בוודאי ביחס לאזור המרכז. מצד שני, היא מציעה נגישות גבוהה לצירי תחבורה וקרבה לאזורים מרכזיים, דבר המאפשר ליהנות ממיקום מצוין ובעלויות נוחות.

יחד עם זאת, ברור שיש לבחון את המבנה המושכר מכל הבחינות הנדרשות, לרבות התאמה לצרכי החברה על פי הפעילות המתוכננות, נגישות לעובדים וכדומה, וזאת לפי הצרכים העכשוויים וכן בראייה עתידית ארוכת טווח. מכיוון שאנו מציעים מגון רחב ביותר של נכסים ברחבי ישראל, נעזור לכם להבין האם קרית מלאכי והסביבה היא באמת האזור המתאים ביותר לכם, בעודנו לוקחים בחשבון נגישות לשינוע מוצרים, עסקים סמוכים, קרבה לצירי תנועה, היבטים משפטיים, המיקום העכשווי של מפעלי ומשרדי החברה, ועוד. הליווי הצמוד שחברתנו מעניק עם מעטפת מקצועית שלמה, חוסך לכם עלויות וזמן, מונע טעויות שעלולות לעלות ביוקר, ובנוסף מקטין את הטרחה וההתרוצצויות ומעניק שקט תעשייתי וביטחון בביצוע בחירה נכונה.

בדיקת נושא העלויות

חלק משמעותי מבדיקת מבני תעשייה להשכרה בקרית מלאכי הוא כל הקשור בעלויות ובמסגרת התקציב העומדת לרשותכם. אנו בוחנים את מסגרת התקציב המשפיעה באופן מהותי על האפשרויות הפתוחות בפניכם מבחינת גודלו של המבנה התעשייתי, מיקומו המדויק, מצב התשתיות שלו, שינויים שניתן לבצע במקום וכדומה. בנוסף, נבחן את כלל העלויות הצפויות מבחינת התאמות לצרכי הפעילות, עלויות השכירות והארנונה שהן כאמור נמוכות יחסית למרכז אך לא מבוטלות, וכן הוצאות נוספות. בין היתר, ניקח בחשבון את עלויות התחזוקה והניהול השוטפות, עלויות של ביטוח ומיסוי, שירותי עורך דין ותיווך, שירותי אבטחה ועוד.

בדיקת המצב המשפטי של המבנה

לצד פרמטרים הקשורים לעלויות והתאמה לצרכי התפעוליים, יש לבצע שורה ארוכה של בדיקות הנוגעות למצבו המשפטי של הנכס. לבדיקות אלו יכולה להיות משמעות עצומה, מאחר שלפתיחת מפעל, מרלו"ג או מחסן חדש, או העתקת מחסן קיים לאזור קרית מלאכי, תהיה השפעה גדולה על התנהלות העסק. בדיקות משפטיות שאנו מבצעים נועדו למנוע מצבים חמורים עקב שגיאות. לדוגמא, בלי שמבצעים בדיקה של התב"ע לייעוד המגרש, תוך ביצוע השוואות לאופי הפעילות שאתם מייעדים לבנה, מסתכנים בעמידה בפני שוקת שבורה. אפשר להימנע מהמצב החמור הזה באמצעות הגשת פרוגרמה לוועדת תכנון ובנייה מקומית שתבחן ותאשר את הפעילות מבעוד מועד.

בנוסף, בלי שמגדירים באופן מדויק את היעדים של העסק לעתיד הקרוב, לרבות שינויים צפויים באופי הפעילות וצפי הצמיחה, מסתכנים בהשכרת מבנה גדול מדי על כל המשתמע מכך מבחינת עלויות השכירות והארנונה. מאידך, מסתכנים בהשכרה של מבנה קטן מדי שכעבור זמן מה כבר לא ייתן מענה מספק לפעילות המתנהלת. בנוסף, יש להיות זהירים עם התחייבויות לאכלוס כאשר מדובר במבנה יחסית חדש, שעדיין לא קיבל טופס 4. זאת מכיוון שאתם עלולים למצוא את עצמכם מחויבים להיכנס למבנה, ולפנות את המקום הקודם, בלי שתוכלו לבטח המוצרים.

על כן, חברתנו מבצעת שורה ארוכה של בדיקות משפטיות. בין היתר אנו בוחנים את נתוני הנכס הרשומים בטאבו, את זהות בעליו ואת זכויותיו ומעמדו, והאם יש אזהרות, שעבודים ועיקולים החלים על המבנה. אנו בוחנים גם אם אין חובות כגון ארנונה, מיסים, חשמל, מים, קנסות, אגרות והיטלים כדי שלא תידרשו חלילה לשלם חובות ותיכנסו לתסבוכת משפטית מול הרשויות והמשכיר. בנוסף, אנו חשוב לבדוק שסיווג הארנונה מתאים לפעילות המתוכננת במבנה, ובמידת הצורך לפנות לעירייה כדי לשנות את הסיווג.

כאמור, אנו בוחנים גם את התב"ע כדי לוודא שהפעילות המתוכננת מותרת לקיום במבנה ובשטח המושכר, ובנוסף יש לבחון תוכניות פיתוח ובנייה עתידיות בסביבה, והאם יש להן משמעות להתנהלות השוטפת במקום. זאת בנוסף, לאפשרויות בנייה נוספות בשטח ועוד מרכיבים.

למידע נוסף ולאיתור מבנה תעשייה להשכרה בקרית מלאכי – התקשרו עכשיו לחברת הבוטיק גיל י. לוי או השאירו פרטים ליצירת קשר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

שתף את הכתבה:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הלקוחות שלנו :

צריכים עזרה במציאת נדל"ן מסחרי?

השאירו לי פרטים ואעזור לכם למצוא את הנכס שאתם מחפשים.

​מאמרים באותו נושא

תוכן עניינים

ניווט מהיר לנכסים המובילים שלנו

מבחר ענק של מבני תעשייה מגרשים ומחסנים לוגיסטיים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם