מחסנים להשכרה

מחסנים להשכרה מחירים

תוכן עניינים

עסקים רבים נדרשים להחזיק מחסנים בהם הם יכולים להחזיק סחורה או מוצרים לשם שימוש בתעשייה (למשל – חומרי גלם המיועדים למפעל). המחסנים יכולים לשמש גם כמרכזי הפצה עבור משלוחים לאזור מסוים או אפילו לכל רחבי הארץ, כאשר סוג כזה של פעילות יהיה, כמובן, שיקול בבחירת המיקום המתאים ביותר עבור המבנה.

לפני שניגש לפרט יותר על השימושים השונים של מחסנים ומבני אחסון בגדלים שונים – רצינו להעלות סוגיה שבעטיה העלינו לרשת את כל מה שאנו כותבים כאן: האם חייבים להיות הבעלים של מחסן? מדוע בעצם לא לשכור מחסן קיים? מהם היתרונות מול החסרונות של מחסן שבבעלותכם לעומת מחסן בדמי שכירות?

על כל אלו נדון כאן.
ליצירת קשר לחצו כאן 03-6835365

מצאו מחסן לוגיסטי להשכרה מהמבחר שלנו.

בעלות מול שכירות – מהם ההבדלים

בעצם הפעילות היומיומית וההתנהלות השוטפת של העבודה במחסן עצמו – אין הבדל משמעותי בין מחסן מושכר למחסן שהוא בבעלותכם. כאשר אתם הבעלים של הנכס – אתם האחראים מבחינת הרשויות למספר תחומים, כאשר אתם שוכרים מחסן, בעליו יעביר אליכם חלק מאותן חובות. רוצים דוגמאות? בבקשה:

כמו כל נכס, גם מחסן להשכרה יהיה נתון לתשלומי ארנונה, למשל. כאשר אתם בעליו של המחסן ועושים בו שימוש, אתם גם משלמים את דמי הארנונה. אם אתם שוכרים את המחסן מבעליו החוקיים, האחריות לתשלום הארנונה תהיה תלויה במה שסוכם ביניכם בחוזה השכירות. במרבית המקרים נהוג שהשוכר נושא בעלויות התפעוליות וההיקפיות – בהם גם כלולה הארנונה.

למעשה, בהרבה בחינות, ההשוואה בין מצב בו הנכם בעליו של מחסן או משכירים אותו, תהיה דומה עד זהות להשוואה בין היותכם בעליה של דירת מגוריכם לבין היותכם דיירים השוכרים אותה מבעליה. כמובן שישנם הבדלים בין נכס נדל״ני למגורים ובין נכסים עסקיים או תעשייתיים, אך ברמת העיקרון ההשוואה די דומה והשיקולים בסופו של דבר בעד או נגד שכירות לעומת בעלות הינם שיקולים הנעשים עבור כל מקרה לגופו ובהתאם למה שנראה נכון ביותר לצדדים המעורבים.

באלו מקרים מומלץ לשכור מחסן, במקום לרכוש אותו?

למרות שהדיון לטובת השכרה או רכישה הינו מורכב והמענה עליו אינו חד-משמעי ותלוי ברובו במקרה המסוים, ישנם שיקולים מסוימים אשר יכולים להטות את הכף לטובת השכרת מחסן.

אם אתם רק בתחילת הדרך, או אם אתם זקוקים למחסן באזור נוסף, מעבר לזה בו פעלתם עד עתה, כדי להתפרש, כדי לייעל שרות לאזור מסוים, או מכל סיבה אחרת (ויכולות להיות רבות כאלו) – יש יתרון במציאת מחסן שניתן לשכור, הוא כבר קיים ומאפשר מעבר מהיר אליו וגם מאפשר לכם, אם חלילה לא תתממשנה הציפיות מן המהלך, לחזור למצב הקודם ללא סיבוכים מיותרים.

גם במקרים כאלו, חשוב מאד לדייק במציאת המחסן המתאים ביותר – הן בהיבט הממשי של המחסן עצמו וכל מה שסביבו, נגישות לדרכי תחבורה עיקריות, מרחק נכון עבור השימוש המיועד ועוד, והן בהיבט של תנאי עסקת השכירות, אשר יאפשרו לכם להתנתק במידת הצורך בקלות וללא סיבוכים בלתי נדרשים.

צריך לדעת ממי שוכרים מחסן

כן, זה משפט מאד חשוב – בדיוק כמו בנכס למגורים – יש חשיבות רבה לזהותו והתנהלותו של בעל הנכס. לכן יש צורך, בכל עסקה, ובכזו בה שוכרים נכס אף יותר, לדעת מי יהיה בעל הבית, מי יהיה זה שמולו נצטרך להתנהל ואת זה ניתן להשיג בעזרת מי שכבר יש להם ניסיון עשיר, שמכירים את הנפשות הפועלות – בקיצור: משרד המתמחה בתחום הנכסים והנדל״ן העסקיים ואשר יש להם כבר היכרות עם מרבית האנשים הפועלים בתחום ועם בעלי הנכסים המשמעותיים ביותר. משרד כזה יוכל לנווט אתכם לכיוון הנכסים הטובים ביותר, אך לא פחות חשוב מכך, לאלו שבבעלות אותם גורמים שיאפשרו לכם להתנהל בנחת ולא ישבשו את אורח חייכם ואת הפעילות העסקית שלכם בשל גחמות כאלה או אחרות.

למי כדאי לפנות כאשר מחפשים מחסן להשכרה?

אלינו. נקודה. אתם שואלים מדוע? כי אנחנו הטובים ביותר. הניסיון שלנו והעיסוק שלנו בתחום הביאו אותנו להיות הטובים ביותר, המקצועיים ביותר – יש לנו קשרים ענפים עם מגוון גורמים מקצועיים הקשורים לתחום ואנו יכולים להעניק לכל לקוח שלנו את השרות המעולה ביותר והיעיל ביותר.

מי אנחנו?

אנחנו חברת גיל י. לוי – שרותי תיווך לעסקים, ואנו כבר עוסקים בתחום זמן רב ומתמחים באיתור ובשיווק של מבני תעשייה, מגרשים לצורך הקמת מבנים תעשייתיים, השכרה ורכישה של מחסנים ומבנים לשימוש תעשייתי וכדומה. מי שמחפש מחסן, מרלו״ג (מרכז לוגיסטי) או מבנה לשימוש תעשייתי, ומגיע אלינו, יקבל מענה מקצועי ומקיף הנסמך על ותק וניסיון עשירים.

מפעלים, תאגידים, חברות מתחומים שונים במשק כמו גם אנשי עסקים, פונים אלינו לשם מציאת הזדמנויות עסקיות הכוללות אפשרויות להשכרה או רכישה של מבנים תעשייתיים כמו גם קרקעות המיועדות להקמת מבני תעשיה, באזורים שונים ברחבי הארץ – עם דגש על אזורי התעשייה המובילים הפרושים מצפון ועד דרום. מבט על רשימת הלקוחות שאנו מטפלים בהם באופן קבוע מראה שניתן למצוא בה לקוחות וחברות מתחומים שונים ומגוונים הכוללים מפעלים לציוד רפואי, תעשיות בתחום הפלסטיקה, יבואני ומפיצי מוצרי מזון למיניהם, משווקים בתחומי צריכה שונים, יזמים פרטיים וגם מפעלים לייצור חומרי בניין ועוד.

החברה שלנו משתפת פעולה עם המובחרים שבמתווכים בכל הארץ, כל אחד מהם מומחה לאזור הפעילות שלו. כמו כן אנו עובדים תוך היכרות צמודה עם יזמים ועם קבלנים המאפשרים לנו להתעדכן באופן קבוע בכל המכרזים הכי חמים בהם משווקים שטחים או קרקעות המיועדים לתעשייה. אם לא די בכך, אנו דואגים לחבור למובילים שבין עורכי הדין, רואי החשבון, השמאים והיועצים הלוגיסטיים – כולם מומחים בתחומי הנדל״ן עם דגש על תחום התעשייה. הניסיון העשיר של כל אלו והיכולת שלנו לשלב ביניהם ולרתום אותם לטובת לקוחותינו – כל אלו יחד דואגים לכך שהעסקאות שאנו מקדמים מסתיימות עם התוצאות המיטביות ומעניקות לכל לקוח שלנו את הרוגע והנחת הנובעים מהידיעה שטופל באופן המקצועי ביותר.

מה הקסם שלנו?

זה לא בדיוק קסם, זה יותר כמו ״קלף מנצח״ – אנחנו פשוט נהיינו מומחים בתחום ויש לנו כבר ניסיון עשיר בשילוב כוחות עם הטובים ביותר בתחומים השונים בהם כרוכה עסקת נדל״ן – עם דגש על ההיבט התעשייתי. אנחנו לא עוסקים באשליות או במצגי שווא, אנחנו מקיימים את כל מה שאנו מתחייבים לו ואת זה אנו עושים כבר זמן רב ועם לקוחות מהגדולים במשק היכולים להעיד על כך – מעצם דבקותם בנו.

הנה מה שאנו מציעים לכם בהקשר של השכרת מחסנים עבור העסק שלכם:

אם אתם מחפשים מחסנים להשכרה השוכנים במיקומים מבוקשים, הגעתם למקום הנכון. לחברתנו ניסיון רב באיתור ושיווק מרלו"גים (מרכזים לוגיסטיים) ומחסנים גדולים, ועל לקוחותינו נמנים, כפי שציינו, יבואנים ומפיצים בענף המזון, מפעלי ציוד רפואי, מפעלי פלסטיקה, יזמים פרטיים, משווקים בענפי הצריכה, מפעלי ייצור חומרי בנייה ועוד. כל אלו זקוקים לשטחי אחסון ולא פעם גם לגמישות בנושא – והם ידעו לפנות אלינו.
בין אם אתם מעוניינים לשכור מחסן לצורך העתקת עסק בעל אופי תעשייתי למיקום אחר, ובין אם מדובר בהרחבת עסק קיים או שדרוג התשתיות העומדות לרשותו, אנו מציעים לכל לקוח שלנו ליווי מקצועי צמוד לכל אורך הדרך. לרשותכם עומד המאגר העצום שלנו ובו מבחר עשיר של נכסים באזורי תעשייה נבחרים בישראל, ביניהם אשדוד, אשקלון, ראשל"צ, פתח תקווה, שוהם, מודיעין, רחובות, נס ציונה ועוד. אנו גם דואגים לספק לכל לקוח, על כל נכס, תיק מידע מפורט המאפשר לקבל החלטות נבונות ומושכלות, הלוקחות בחשבון קשת רחבה של פרמטרים – החל בתקציב העומד לרשותכם, דרך צרכי העסק כיום ובעתיד, ועד לעלויות השכירות והארנונה, ביצוע עבודות לשם התאמה ספציפית של המבנה לצרכים שלכם והוצאות נלוות.

ליווי מקצועי שלנו, המונע מכם לעשות שגיאות

פתיחת מחסן חדש או העתקת עסק קיים אינה עניין של מה בכך,  אנחנו יודעים. לבחירה הנכונה של הנכס יהיו השלכות מכריעות על ההתנהלות העתידית של העסק במובנים רבים. לכן, אנו מעמידים לרשותכם מעטפת תיווך מלאה המסייעת באיתור הנכס הרצוי, חוסכת הוצאות וכאבי ראש, ומתאימה את אנשי המקצוע הרלוונטיים  לכל שלב בעסקה, ככל שהיא מתקדמת. בתוך כך, ניסיוננו הרב, לצד מאגר הנכסים המובחר, מאפשר לבצע בחירה מושכלת ולהימנע משגיאות שיעלו ביוקר.

כדוגמא להמחשה נוכל לספר לכם שהיו מקרים בהם שוכרי מחסנים סגרו עסקה עם יזמים שהתחייבו מולם שיוכלו לאכלס תוך זמן מסוים מקבלת טופס 4, אך עקב עניינים בירוקרטים הדבר לא התאפשר במציאות. במקרה כזה נוצרת בעיה חמורה כאשר השוכר חייב לפנות את המקום הנוכחי שבו הוא יושב כעת, בעוד שטופס 4 עדיין לא ניתן למיקום החדש, בניגוד ללוח הזמנים הצפוי והמובטח ואין אפשרות להעביר את העסק למקום החדש. מה יעשה אותו שוכר עם כל הסחורה שלו? לאן יפנה אותה? במקרה הטוב – הוא ייאלץ להגיע להסדר מול בעל הנכס שלו ולנסות להאריך את שהותו במקום, תוך שהוא סופג עלויות גבוהות. דוגמא נוספת היא חוסר התאמה של ייעוד המגרש בהתאם לתב"ע מול אופי הפעילות הנדרש, דבר שיכול היה להימנע על ידי הגשת פרוגרמה לוועדת תכנון ובנייה מקומית שתבחן ותאשר מראש את הפעילות. טעות נפוצה נוספת היא שלא מגדירים במדויק את יעדי העסק לשנים הקרובות ואת צפי הצמיחה שלו, מה שמוביל להשכרת מחסן שאינו מתאים בגודלו, ו/או שמשלמים עליו שכירות גבוהה משמעותית מהאפשרי.

לבחור נכון את המחסן

קיימות סוגיות רבות שחובה לבחון כאשר בוחרים מחסנים להשכרה: מחירים, צרכי העסק, שטח וגובה המחסן, מיקומים, סביבה, אבטחה, תב"ע ועוד. אנשי המקצוע של חברתנו מלווים אתכם ומספקים מעטפת מלאה, עם מענה לכל סוגיה ואפשרות להתאמות אישיות. למען הדוגמא, כאשר עומדים לשכור מחסן יש לבחון את מיקום צירי התנועה, את נוחות ההגעה של העובדים ואת המרחק שיהיה עליהם לעבור – כדי להימנע ממצב של הרעת תנאי עבודה. זה גם יפגע בעסק שלכם בסופו של דבר. בנוסף, צריך לבחון את סוגיית המיקום הן בהתאם לצרכי השינוע של העסק והן בהתאם לגובה תשלומי הארנונה, ולהבין למשל האם יותר משתלם להקימו באזור עם ארנונה נמוכה על חשבון המרכזיות.

לפרטים נוספים והכוונה מקצועית

אם אתם זקוקים למחסן, לנכס נדל״ן עסקי או תעשייתי – צרו איתנו קשר! חברת גיל י. לוי – שרותי תיווך לעסקים, הינה החברה המובילה בישראל בתחום הנדל״ן לתעשייה ובמאגר הנמצא באתר של חברתנו ניתן להתרשם ממגוון עשיר ואיכותי של מחסנים להשכרה המתאימים לצרכיהם של גורמים רבים במשק. לפרטים נוספים ולקבלת סיוע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-6835365.

שתף את הכתבה:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הלקוחות שלנו :

צריכים עזרה במציאת נדל"ן מסחרי?

השאירו לי פרטים ואעזור לכם למצוא את הנכס שאתם מחפשים.

​מאמרים באותו נושא

תוכן עניינים

ניווט מהיר לנכסים המובילים שלנו

מבחר ענק של מבני תעשייה מגרשים ומחסנים לוגיסטיים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם