מגרש למכירה באשקלון

מגרש למכירה באשקלון

תוכן עניינים

אתם בוודאי יודעים כי בעשורים האחרונים גובר מאוד הביקוש עבור קרקעות למכירה, המציגות פוטנציאל נדל"ני מצוין. יחד עם זאת, עסקאות רכישה של שטחים למכירה הינן מורכבות יחסית, וזאת מהסיבה שהן אינן מביאות תשואות פאסיביות מהשכרה ובתור נכס פעיל, אלא שהרווחים העיקריים מגיעים משימוש לצרכי בנייה או ממכירה תוך ניצול נכון של הזדמנויות.

ליצירת קשר, חייגו 03-6835365

למידע נוסף על מגרשים למכירה בדרום >>

יתר על כן, מי שמתעניין במגרשים למכירה באשקלון או בכל עיר אחרת, חייב להיות בעל ידע מקיף ומדויק אודות סוג ומצב הקרקע, הרקע, המצב והפוטנציאל שלה, ייעודה העתידי, דרישות החוק החלות עליה, ועוד. על כן, ישנה חשיבות עצומה להסתייעות בגורם מקצועי כמו חברתנו המתמחה בתיווך מגרשים וקרקעות ליזמים פרטיים וגורמים עסקיים כאחד. לאורך השנים צברנו ניסיון רב בתחום וליווינו באופן צמוד לקוחות רבים, תוך שאנו משתפים פעולה גם גורמי מקצוע מיומנים. על כן, ביכולתנו להציע גם לכם מגוון עשיר ומובחר של מגרשים, המהווים פוטנציאל נדל"ני טוב, וגם נספק הכוונה וייעוץ מקצועי שיאפשר לבצע בחירות נכונות.

סוגי מגרשים באשקלון והסביבה

אם אתם מחפשים שטח למכירה באשקלון כדאי שתבינו שמדובר בעולם ומלואו של אפשרויות. כך לדוגמא, ישנה קרקע עם ייעוד חקלאי שעליהן ניתן כמובן לקיים חקלאות ולהקים נכס חקלאי, אשר מחירן נכון להיום זול והתקווה היא שבעתיד הנראה לעין ניתן יהיה לשנות ייעוד להקמת נכסים לבנייה – מה שמכונה הפשרה. עוד סוג של מגרשים למכירה באשקלון והסביבה הינם כאלו המיועדים לצרכי מסחריים, למשל להקמת בתי עסק או חנויות, מה שמתאים למי שמעוניים להקים בית מסחר באזור מסוים. בנוסף, ישנם מגרשי שהייעוד שלהם הוא תעשייה בלבד ולכן מתאימים רק למשקיעים עסקיים, ועוד.

מדוע משקיעים במגרשים?

לא מעטי משקיעים פרטיים ועסקיים מתמקדים בשנים האחרונות ברכישה של שטחים למכירה, ומעדיפים אותם על פני קניית מבנים קיימים. כמובן שהבחירה תלויה בשיקולים כלכליים נרחבים, ביעדים ושאיפות הרווח, במצבה של הקרקע מבחינת הרשויות וכדומה, אבל ישנם עוד שיקולים שלעיתים מכריעים את הכף. כך למשל, בניגוד לנכסים עומדים במגרשים ריקים אין הוצאות משמעותיות בשוטף, כגון מיסוי של המועצה המקומית, איתור שוכרים, הוצאות על שיפוץ וכדומה. כמו כן, גורמים עסקיים רבים רוכשים מגרשים למכירה עקב תכנון נכון של פיזור השקעות וסיכונים, ומאידך נהנים ממגוון אפשרויות החל בבניית בניין משרדים, מחסן או מרכז לוגיסטי, ועד למכירת הקרקע עקב עליית שווייה בשוק.

מומחיות באיתור מגרשים

אנו מתמחים מזה שנים באיתור קרקעות למכירה בדרום, בין אם לצרכי השקעה, לגורמים מסחריים או מגרשים לבניה עצמית בדרום. בתוך כך, יש לנו אפשרות להגיע אל שורה ארוכה של מגרשים למכירה באשקלון אותם אנו בוחרים בקפידה רבה. בשורות הבאות נביא מידע נוסף שכדאי להכיר ולקחת בחשבון לפני בחירת שטח קרקע למכירה באשקלון.

ראשית, יש להבין כי עלות מגרש למכירה באשקלון מושפעת מפרמטרים רבים, כאשר ההבדלים נעים על פני מאות אלפי ואף מיליוני שקלים. פרמטר מרכזי הוא כמובן גודלו של המגרש, ומובן שמגרש גדול יותר גם עולה יותר. מאידך, לעיתים העלות למ"ר יורדת באופן יחסי עם גודלו של המגרש. כמו כן, העלות של מגרשים באשקלון מושפעת מרמת הפיתוח ובאם כבר קיימים בהם מבנים, תשתיות או יסודות. כמובן שגם מצבו התכנוני של המגרש משפיע רבות על המחיר, למשל האם הוא מאושר לשנייה, האם הוא עדיין לא הופשר, האם אין עדיין היתרי בנייה, ואיזה סוג של בנייה מותרת – תעשייתית, מסחרית או פרטית.

שנית, כאשר בוחנים את כדאיות העסקה יש להשוותה לעסקאות קודמות שנעשו על נכסים דומים באזור, וכמובן שיש לבחון את העמידה בהוצאות הצפויות. חשוב לדעת שברכישה של מגרשים באשקלון או בכל מקום אחר, קיימות הוצאות נוספות מעבר לעלות המגרש עצמו. כך למשל, יש לשלם מס רכישה וייתכן שיידרשו תשלומים נוספים כגון לרשות מקרקעי ישראל. בנוסף, יש לשלם לעורך הדין המלווה את העסקה ששכרו עומד על שיעור מסוים משוויה, ולכך מצטרפים דמי התיווך שגם הם נגבים כשיעור מסוים משווי העסקה. כמו כן, במידה ונדרשים שירותי שמאות, ייעוץ טרום עסקה, מודד וכדומה – יש לקחת את ההוצאות האלו בחשבון.

יש הזדמנויות נאות

ישראל היא מדינה בעלת משאבי קרקע מוגבלים, ודווקא בשל כך ישנה התעניינות גוברת בשטחים וקרקעות בעלי פוטנציאל משמעותי להגדלת שווי ולניצול בדרכים שונות. יחד עם זאת, על מנת לזהות נכון הזדמנויות המובילות תוך שנים ספורות לתשואות נאות יש להיעזר באנשי מקצוע המכירים היטב את השטח. בדיוק למען מטרה זו אנו עומדים לרשותכם עם ניסיון רב ומאגר נרחב של שטחים למכירה באזור הדרום והמרכז. לפרטים נוספים על מגרשים למכירה באשקלון ולקבלת סיוע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-6835365.

שתף את הכתבה:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הלקוחות שלנו :

צריכים עזרה במציאת נדל"ן מסחרי?

השאירו לי פרטים ואעזור לכם למצוא את הנכס שאתם מחפשים.

​מאמרים באותו נושא

תוכן עניינים

ניווט מהיר לנכסים המובילים שלנו

מבחר ענק של מבני תעשייה מגרשים ומחסנים לוגיסטיים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם