שטחים למכירה בקרית גת

שטחים למכירה בקרית גת

תוכן עניינים

בחירה נכונה של מגרשים למכירה בקרית גת

בקרית גת ויישובי האזור קיימות הזדמנויות נדל"ן לא מעטות של השקעה במגרשים, ביניהן מגרשים עם ייעוד חקלאי, לתעשייה, לקראת הפשרה, עם ייעוד מסחרי ועוד. יחד עם זאת, בחירה נכונה של שטחים בקרית גת המציעים הזדמנות נדל"נית נאותה, אינה עניין של מה בכך. למעשה, מדובר באחת העסקאות היותר מורכבות עקב הזמן הארוך יחסית עד לקבלת התשואה, ולכך מצטרפים היבטים הקשורים מצב וייעוד הקרקע, מחיריה, שאיפות היזם הפרטי או העסקי, אסטרטגיית ההשקעות שלו וכיוצא בזאת.
ליצירת קשר לחצו כאן 03-6835365

למידע נוסף על מגרשים למכירה בדרום >>

על כן, חשוב מאוד להסתייע באנשי מקצוע המכירים היטב את השטח ואת ההזדמנויות הקיימות בשוק המגרשים למכירה בקרית גת. ההיצע העשיר שאנו מציעים ללקוחותינו, ההבנה המעמיקה של עסקאות אלו והמעטפת המקיפה – כל אלו מאפשרים לקחת החלטות נבונות ומושכלות, ולהימנע משגיאות על הדרך.

במה יש להתחשב כשבוחנים מגרש

מטבע הדברים, מגרשים למכירה בקרית גת אינם עשויים מקשה אחת. למעשה מדובר בעולם ומלואו של אפשרויות המתאימות למשקיעים שונים, החל ביזם הפרטי המחפש קרקע בעלת סיכויי הפשרה טובים, ועד למשקיע עסקי המעוניין לפזר סיכונים ו/או להקים על השטח מבנה מסחרי, בניין משרדים וכדומה. על כן, יש לבחון היטב את הקרקע אל מול השאיפות והאפשרויות הפתוחות בפני הקונה, תוך התמקדות במדיניות ההשקעה המסוימת שלו. כך למשל, האם אתם מחפשים מגרש לעצמכם שעליו תרצו לראות תשואות כבר בעשור הקרוב, מה שאומר שיש להתמקד בקרקעות שכבר יש להן תוכניות בנייה מוגדרות. לעומת זאת, אם הזמן אינו דוחק בכם ואם ההשקעה נעשית למשל למען הדור הבא, ניתן לקחת נשימה עמוקה ולהשקיע בקרקעות שעוד אין כוונה ברורה לשנות את ייעודן לבנייה.

אכן, מצבה של הקרקע וייעודה הוא הגורם המשמעותי ביותר מבחינת כדאיות העסקה והתאמה למשקיע. כך למשל, מי שמתעניין במגרשים מסחריים ותעשייתיים צריך לבחון היטב את התפתחות מגרשי התעשייה בעיר, וכמובן יש לשים לב לגודל הקרקע, למיקום האטרקטיבי שלה ביחס למטרות ההשקעה, ולהזדמנויות כמו קרקע המוצעת למכירה עקב פירוק שותפות או מימוש ירושה. מעבר לכך ייעוד הקרקע (חקלאות, נכס פרטי, נכס מסחרי וכדומה) משפיע מאוד על שוויה, ולא פחות מכך מצב תוכניות הפיתוח. למשל, אם מתכננים לבצע עליה בעתיד מוגדר פרויקט בנייה למגורים הרי שהתשואות יגיעו מהר יותר, הסיכון פחות גבוה מאזורי מרוחקים מהשכונות, אך גם המחיר יהיה בהתאם. למעשה, כמו בתחומים אחרים רבים של השקעות גם כאן ישנו קשר בין תשואות וסיכון, שהרי ככל שממתינים יותר זמן עד למימוש הקרקע כך הסיכון גובר, ולפיכך אנו מצפים לתשואות יותר נאות בטווח הארוך.

איתור הזדמנויות בקרית גת

אין ספק שישנן הזדמנויות במגרשים למכירה בקרית גת. יחד עם זאת, זיהוי נכון שלהן והשגת תשואות נאות בפרק זמן סביר מצריכה סיוע של אנשי מקצוע. בדיוק למען מטרה זו אנו עומדים לרשותכם עם ניסיון רב ומאגר נרחב של מגרשים למכירה וייעוץ מקצועי מקיף. לקבלת סיוע ולפרטים נוספים הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-6835365.

שתף את הכתבה:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הלקוחות שלנו :

צריכים עזרה במציאת נדל"ן מסחרי?

השאירו לי פרטים ואעזור לכם למצוא את הנכס שאתם מחפשים.

​מאמרים באותו נושא

תוכן עניינים

ניווט מהיר לנכסים המובילים שלנו

מבחר ענק של מבני תעשייה מגרשים ומחסנים לוגיסטיים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם