שטחים למכירה בחולון

שטחים למכירה בחולון

תוכן עניינים

חברתנו מציעה מגוון הזדמנויות עסקיות נהדרות עבור שטחים למכירה בחולון המיועדים ליזמים פרטיים ועסקיים. לאורך השנים צברנו ניסיון עשיר בנושא וליווני בהצלחה עסקאות רבות, כולל הקמה וליווי של קבוצות רכישה לגורמים המחפשים שטחים לתעשייה בחולון והסביבה.
ליצירת קשר: 03-6835365

שטחים למכירה בחולון ליזמים פרטיים, עסקיים וקבוצות רכישה

לחברתנו שיתופי פעולה פוריים עם מתווכים נבחרים מרחבי ישראל, ובדגש על אזור המרכז, וכן עם יזמים וקבלנים מובילים. לפיכך אנו תמיד נמצאים עם האצבע על הדופק לגבי מכרזים חדשים של שטחים למכירה בחולון וקרקעות לתעשייה, המפורסמים על ידי רמ"י. הרמה המקצועית הגבוהה ושיתופי הפעולה עם אנשי מקצוע מובילים בתחום הנדל"ן המסחרי והתעשייתי, לרבות עורכי דין, יועצים לוגיסטיים רואי חשבון ושמאים – הם שעומדים מאחורי ההצלחה ושורה ארוכה של לקוחות מרוצים.

בדיקות נדרשות לפני רכישת שטחים בחולון

בין אם אתם יזמים פרטיים או עסקיים, חשוב להבין כי מדובר בעסקה יחסית מורכבת, בה התשואה איננה מהירה ותלויה במשתנים רבים. מטרת הבדיקות היא כמובן לצמצם סיכונים ככל הניתן, ולהבטיח תשואות גבוהות ככל הניתן בעתיד הנראה לעין – כאשר לא פעם שני הפרמטרים הללו משפיעים זה על זה. כך למשל, לפני ההשקעה בשטח או מגרש כלשהו בחולון יש להבין מהו המיקום האידיאלי מבחינת אזורי הביקוש, קרבה לבית המגורים (לאנשים פרטיים), צירי תנועה, גישה אל השטח ועוד. כמו כן, יש לוודא את מצב הרישום של השטח ושהמוכר הוא באמת בעליו, וכמובן שיש להגיע אל המגרש עצמו ולבחון את התנאים בשטח מבחינת סוג הקרקע, שיפועים, צורה, גובה יחסי לשטחים השכנים ועוד.

מעבר לכך, יש לבחון את תוכניות הבנייה העתידיות מול הרשות המקומית, וכמובן לבחון את המצב התכנוני של השטח ותוכניות לגביו שייתנו אומדן לגבי טווח ההשקעה הסביר. עוד יש להתייחס לנושאים כגון מס רכישה, היטלי פיתוח והשבחה, ושורה של הוצאות נוספות הקובעות במידה לא מבוטלת את כדאיות העסקה.

גיבוש וניהול קבוצות רכישה

חשוב לדעת כי חברתנו, המספקת שירותי תיווך לעסקים, עוסקת גם בגיבוש וניהול קבוצות רכישה המתעניינות בהקמה של מבני תעשייה ולמרכזים לוגיסטיים. אנו מלווים את הקבוצה לכל אורך הדרך, לרבות איתור שטחים שיכולים להכיל כמה חברות בעלות צרכים דומים, וזאת באזורים מבוקשים בחולון והסביבה ובמקומות אחרים בארץ. אנו מלווים את כל מהלך הרכישה, יוזמים את הקמת המבנים בהתאמה לצרכי החברות, מנהלים את תכנון הבנייה, ועד למסירה ולקבלת טופס 4. מדובר בהתנהלות החוסכת הוצאות לחברי הקבוצה, וזאת עם לאור ניסיון רב שנים של חברתנו בניהול בפרויקטים כאלו מכל סדר גודל ומורכבות.

לקבל ייעוץ מקצועי

שטחים למכירה בחולון בהחלט עשויים להוות הזדמנות טובה להשקעה, ו/או להקמת מבני תעשייה ומרכזים לוגיסטיים במיקומים מבוקשים. יחד עם זאת, מדובר בעסקה בעלת מורכבות גבוהה ולמען מטרה זו אנו עומדים לרשותכם ומלווים אתכם. לפרטים נוספים על שטחים בחולון ולקבלת סיוע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-6835365.

שתף את הכתבה:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הלקוחות שלנו :

צריכים עזרה במציאת נדל"ן מסחרי?

השאירו לי פרטים ואעזור לכם למצוא את הנכס שאתם מחפשים.

​מאמרים באותו נושא

תוכן עניינים

ניווט מהיר לנכסים המובילים שלנו

מבחר ענק של מבני תעשייה מגרשים ומחסנים לוגיסטיים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם