מגרשים למכירה בשדרות

מגרשים למכירה בשדרות

תוכן עניינים

למי שמחפש מגרשים למכירה בשדרות כדאי לעיין במאגר המוצג באתר של חברתנו, ו/או לפנות אלינו כדי לשמוע על הזדמנויות נדלניות עדכניות באזור. חברתנו מתווכת בין היתר מגרשים המיועדים לצרכי מסחר, מגרשים המיועדים לחקלאות, מגרשים המיועדים להפשרה לבניה ומגרשים המיועדים לתעשייה.
ליצירת קשר לחצו כאן 03-6835365

למידע נוסף על מגרשים למכירה בדרום, לחצו כאן

כמה מילים על מגרשים חקלאיים באזור

בשדרות וסביבתה מוצעות למכירה לא מעט קרקעות למכירה, המיועדות בשלב הזה לצרכים חקלאיים. כידוע, היצע הקרקעות הללו בישראל פוחת עם השנים בעוד האזורים האורבאניים נוגסים בהן, הערים והיישובים מתפשטים, ובהתאם לכך ישנה הפשרה ערה לבנייה. המשמעות היא שבהחלט קיימות הזדמנויות, אך מהצד השני ישנו גם היצע נרחב של קרקעות באזור שקשה מאוד ולפעמים בלתי אפשרי לדעת עד כמה קנייתן כדאית. בכל מקרה, מדובר בעסקה שיש בה סוג הימור, שאת היקפו אתם שואפים להקטין באמצעות סדרה של בדיקות, ובאמצעות בחירה בקרקעות עם פוטנציאל גבוה כפי שאנו מציעים.

מלבד הבדיקות המשפטיות וברשויות לגבי רישום הקרקע, מצבה והבעלות עליה, יש להבין את הסיכוי שתהפוך בעתיד למיועדת לבנייה, ובאיזה טווח זמן. ישנם שלבים שונים של הפשרת שטחים חקלאיים, כאשר ככל שהשלב מתקדם יותר ככך העלות גבוהה יותר ועימה הפוטנציאל לתשואה בזמן סביר. כמו כן, ככל שהקרקע ממוקמת בנקודה סמוכה יותר לאזורי מגורים, ו/או לאזורים שמצויים בתהליכי הפשרה, ושקיימות לגביהם תוכניות פיתוח – כך הסיכוי גדל.

רכישה של מגרשים לתעשייה

כמובן שגם רכישת מגרש לצרכי תעשייה היא עסקה מורכבת ויש להתחשב בשיקולים רבים. למשל, יש להבין האם יותר כדאי ומדוע כדאי להשקיע בשטח ולא במבנה קיים. התשובה לשאלה זו תלויה בפרמטרים שונים כגון מטרות המשקיע, התקציב העומד לרשותו, תכנון הפרויקט, וכדומה. באופן כללי, מחירי הקרקעות זולים בהרבה ומאפשרים כניסה הדרגתית מבחינת ההון המצוי, לעומת רכישת מחסן, מרלו"ג או בניין קיים שעלותו יקרה מאוד. כמו כן, רכישה של נכס קיים מלווה בהוצאות שוטפות ולא קטנות, לרבות ארנונה ומיסים מקומיים נוספים, שיפוצים ועוד, בעוד על מגרשים ריקים יש הרבה פחות הוצאות והתעסקות, ויש את הזמן לקיים תכנון מושכל לגביהם.

מעבר לכך, רכישה של שטחי תעשייה ריקים פותחת הרבה אפשרויות. למשל, ניתן לקדם את התוכניות ולבנות על השטח מחסן, בניין משרדים, מרלו"ג וכדומה, או שניתן להמתין עד לעליית שווי הקרקע ולמכור ברווח, וניתן להשכיר לגורמים אחרים. כמו כן, עקב העלויות היותר נמוכות מדובר באפיק השקעה שאינו בהכרח בלעדי, אלא מאפשר לפזר סיכונים והשקעות בתחומים נוספים. בכל מקרה, גם כאן חשוב מאוד להסתייע בחברה המתמחה בתחום, אשר מעמידה לרשותכם מאגר מובחר של מגרשים למכירה בשדרות, ומספקת מעטפת ליווי שלמה לכל אורך הדרך.

לפרטים נוספים על מגרשים בשדרות ולקבלת סיוע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-6835365.

שתף את הכתבה:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הלקוחות שלנו :

צריכים עזרה במציאת נדל"ן מסחרי?

השאירו לי פרטים ואעזור לכם למצוא את הנכס שאתם מחפשים.

​מאמרים באותו נושא

תוכן עניינים

ניווט מהיר לנכסים המובילים שלנו

מבחר ענק של מבני תעשייה מגרשים ומחסנים לוגיסטיים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם