השכרת מבנה לעסק

השכרת מבנה לעסק

תוכן עניינים

דגשים לגבי השכרת מבנה לעסק

נדרשים להשכיר לעסק מבנה? אנו בחברת GYL מתמחים בהשכרת מבני תעשייה לעסקים מענפים ותחומים שונים במשק. לחברה מאגר גדול של מבני תעשייה בכל רחבי הארץ ממנו כל עסק יכול לאתר את המבנה המתאים במדויק לצרכיו. ליצירת קשר, חייגו 03-6835365

השכרת מבנים לצרכים שונים

השכרת מבנים לעסקים נדרשת עבור צורכי תעשייה ומסחר רבים ומגוונים, כאשר לכל ייעוד של עסק המבנה נדרש למלא צרכים שונים. למשל יש הבדל בדרישות בין השכרת מפעל לענפים שונים במשק, ממזון ועד הייטק, השכרה של מחסנים לוגיסטיים, השכרה של מבנה למחסני ציוד, למרכז הפצה של סחורות, עבור אולמות תעשייה, או עבור צורכי אחסון והובלה של מכולות. כמו כן השכרה של מבנה  נדרשת עבור בתי מלאכה שונים לרבות מוסכים, נגריות, מסגריות, לעבודה עם זכוכית ועוד. מבני תעשייה נחוצים גם לצורכי מסחר שונים, למשל כאולם תצוגה לחנות רהיטים, כאולם אירועים וכדומה.

הגדרה מראש של נתוני הנכס

מכיוון שהמעבר למבנה חדש אינו עניין של מה בכך, חשוב לבחון היטב את המבנה שאתם מתכננים לשכור. לכן עוד לפני שאתם מתחילים בחיפוש אחר מרלו"ג להשכרה, כדאי שתבינו מראש את ייעודו של הנכס ומה הוא נדרש לספק. למשל יש להבין באיזה אזור אתם מבקשים להשכיר את הנכס, מהו הגודל המתאים של מבנה ובאם יש צורך גם בשטח פתוח. כמו כן יש לשים לב לצרכים מיוחדים בכל הקשור לחלוקת חלל, תשתיות שיש בנכס, עמידותו בתקנים שהעסק מחויב להם, ועוד. הגדירו מראש תקציב להשכרת הנכס וקחו בחשבון גם הוצאות נלוות הכוללות הוצאות שוטפות לתחזוקת הנכס ותשלום מיסים וביטוחים, וכן הוצאות חד פעמיות עבור שיפוץ הנכס והתאמתו לצורכי העסק.

בדקו את מצבו החוקי של הנכס

לצד בדיקת הנכס עצמו חשוב גם לבחון את מצבו החוקי של המבנה המיועד להשכרה. אלו בדיקות שאנו מסייעים ללקוחותינו לבצע, הכוללות בין היתר:

  • רישום בטאבו – יש לבדוק את רישומו בטאבו של הנכס הכולל את נתוני המבנה, פרטי זהות בעליו, מעמד וזכויות של בעלי הנכס, הגבלות על הנכס ואם יש עליו שעבודים, אזהרות או עיקולים. כמו כן חשוב להשוות את פרטי בעלי הנכס לאלו הרשומים בטאבו.
  • תב"ע – יש לבקש העתק תב"ע עבור שטח המבנה וסביבתו ולבדוק את סיווג הפעילות המותרת במבנה המושכר ובשטח שלו והיותו מתאים לצרכי השימוש של המשכיר במבנה. כמו כן יש לבדוק מהם האחוזים המותרים לבניה בשטח ובאם קיימות לסביבת המבנה תוכניות עתידיות.
  • חובות – בדקו שאין על המבנה שמיועד להשכרה חובות שלא שולמו לרשויות השונות, כמו חשבונות חשמל, מים, ארנונה, מיסים, קנסות, אגרות, היטלים וכדומה.
  • ארנונה – בררו מהן עלויות תשלומי הארנונה עבור המבנה המושכר ושימו לב שסיווג הארנונה של המבנה מתאים לפעילות המתוכננת בו על ידכם. במידה ויש צורך לשנות את סיווג הארנונה ודאו כי אכן ניתן לבצעו.

להשכרת מבנה לעסק

להשכרת מבנה לעסק ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי צרו קשר עם חברת גיל י. לוי – שירותי תיווך לעסקים היושבת במגדלי התאומים ברמת גן, בטלפון 03-6835365 או במייל [email protected].

שתף את הכתבה:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הלקוחות שלנו :

צריכים עזרה במציאת נדל"ן מסחרי?

השאירו לי פרטים ואעזור לכם למצוא את הנכס שאתם מחפשים.

​מאמרים באותו נושא

תוכן עניינים

ניווט מהיר לנכסים המובילים שלנו

מבחר ענק של מבני תעשייה מגרשים ומחסנים לוגיסטיים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם