מחסנים להשכרה באשקלון

מחסנים להשכרה באשקלון

תוכן עניינים

חברתנו מתמחה באיתור ושיווק מבנים ומגרשים תעשייתיים, מרלו"גים ומחסנים גדולים לשורה ארוכה של גורמים, בניהם חברות ותאגידים, אנשי עסקים ומפעלים. בתוך כך, אנו מתמקדים באזורי התעשייה המובילים בישראל ומקיימים שיתופי פעולה עם מתווכים, קבלנים ויזמים נבחרים, וכן הם אנשי מקצוע המתמחים בנדל"ן מסחרי ותעשייתי – החל בעורכי דין ועד ליועצים לוגיסטיים. בין היתר, אנו מציעים שורה ארוכה של מחסנים להשכרה באשקלון עם רשימה המתעדכנת בכל עת ומגוון אפשרויות בחירה המתאימות לצרכיהם של לקוחות שונים.
ליצירת קשר לחצו כאן 03-6835365.

אנו מזמינים אתכם לעיין במבחר הנכסים העשיר של חברתנו המופיע באתר. לגבי כל מחסן להשכרה באשקלון תוכלו לקבל פרטים מיידיים כגון התשריט, מחיר למ"ר, תשריט, גובה דמי ניהול, דמי ארנונה למ"ר ועוד – מה שיאפשר לכם לקבל החלטה עסקית נבונה. במידה ולא מצאתם אצלנו את הנכס האידיאלי לצרכיכם, אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולאתר את המרכז הלוגיסטי שמתאים למסגרת התקציב, דרישות ולצרכים.

התמחות במחסנים להשכרה

כאמור, חברתנו מתמחה בין היתר בכל הקשור להשכרת מחסנים באזורים מבוקשים בישראל, ובהם גם אשקלון. מדובר במחסנים המתאימים לחברות, עסקים ומפעלים המעוניינים להעביר את מחסניהם הלוגיסטיים למרכזי הפצה יותר מודרניים ובעלי תשתיות מתקדמות, למי שמעוניין להקים מחסן השוכן במיקום אופטימאלי מבחינתו, לגורמים המעוניינים לפתוח מרלו"ג במקום או במקביל למחסן הקטן הקיים, ועוד.

כידוע, בשנים האחרונות קיימת עלייה משמעותית בפתיחת מחסנים המרכזים את מוצרי החברה, לא מעט בזכות חדירת רשת האינטרנט והתגברות ההזמנות און ליין. לאור ניסיוננו הרב בתחום והיכרות עם צרכיהם של גורמים רבים במשק, נוכל גם לייעץ לכם לגבי בחירה מושכלת של מחסן להשכרה. כך למשל, יש לקחת בחשבון את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם, אשר תשפיע באופן מהותי כל גודלו האפשרי של המחסן, מיקומו, מצב תשתיותיו וכדומה.

כמו כן, יש לבחון היטב את צרכי העסק מבחינת סוג, כמות וגודל המוצרים, התנהלות המחסן, צרכים נוכחיים ועתידיים ועוד. כמובן שצריך להתייחס אל מיקומו של המחסן בהקשר למשרדי העסק והצורך במקום קרוב, זמינות המקום לשינוע שוטף של מוצרים, עסקים סמוכים, רמת הביטחון באזור, קרבה לצירי תנועה מרכזיים, נוחות הפריקה והטעינה במקום, ועוד. כאשר בודקים את התאמת המחסן לצרכים יש לוודא מהן הוצאות השכירות ובמידת הצורך עלויות שינויים במקום כדי להתאימו. בנוסף, יש להתחשב בהוצאות נלוות כגון סיווג הארנונה, שירותי עורך דין, עלויות תחזוקה וניהול שוטפת, אבטחה על כל המשתמע מכך, ביטוחים ועלויות מיסוי, עלויות משרד התיווך וכיוצא בזאת.

לפרטים נוספים והכוונה מקצועית

כאמור, דרך האתר של חברתנו ניתן להתרשם ממגוון עשיר ואיכותי של מחסנים להשכרה באשקלון, המתאימים לצרכיהם של גורמים רבים במשק. אנו עומדים לרשותכם עם ניסיון רב וקשרים ענפים בתחום, וביכולתנו לתת מענה לכל דרישה וצורך. לפרטים נוספים ולקבלת סיוע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-6835365.

שתף את הכתבה:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

הלקוחות שלנו :

צריכים עזרה במציאת נדל"ן מסחרי?

השאירו לי פרטים ואעזור לכם למצוא את הנכס שאתם מחפשים.

​מאמרים באותו נושא

תוכן עניינים

ניווט מהיר לנכסים המובילים שלנו

מבחר ענק של מבני תעשייה מגרשים ומחסנים לוגיסטיים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם